BAYRAM TEBRİĞİ

DAĞCILIK CAMİASININ ÇOK DEĞERLİ ÜYELERİ,

Dağlarda bilgimizi, tecrübelerimizi, çadırımızı, aşımızı ve ekmeğimizi paylaştığımız arkadaşlarım. Bir Kurban Bayramına daha kavuşmanın mutluluğu ile güzellik, birlik, beraberlik dolu, her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Kurban Bayramı diliyoruz. Büyüklerimizin ellerinden küçüklerimizin gözlerinden öpüyoruz.

DEĞERLİ ARKADAŞLARIM,

Uzun zamandır muhaliflerimiz tarafından oluşturdukları elektronik ortamda çok anlamsız yazılar yazılmaktadır. Yönetim olarak bu yazılanları ciddi bulmadığımız için enerjimizi sizlere hizmete adadık ve yazılanlara yanıt vermedik. Duyduk ki yazılanlara cevapsız bırakmamıza da alınanlar olmuş, kendilerini ciddiye almadığımızdan söz ediyorlarmış. Bayram nedeniyle bu arkadaşların gönüllerini de hoş etmek adına şu ana kadarki yazılanları sizlerle paylaşmak istedik.

DAĞCILIK CAMİASININ SAYGI DEĞER ÜYELERİ ÇOK DEĞERLİ İP ARKADAŞLARIM,Federasyonumuz Genel Kurulunun 04. Kasım 2012 tarihinde gerçekleştirildiği malumlarınızdır. Söz konusu genel kurul öncesinde ve genel kurul anında bazı kişilerin yönetimimize karşı başlattığı kampanya camiamız tarafından bilinmektedir. Ailemizin konu edildiği, çocuklarımızın sitelerinin devlet büyüklerimize taşındığı ve aday olmamamız konusunda tehdit edildiğimiz bir ortamda genel kurula katıldık. Değerli üyeler, biz de işin kolayını seçip seçimlerden çekilebilirdik bunu yapmadık. Tehditler karşısında bizlere inananları bırakıp kaçmadık. Seçim döneminde bazı kişilerin aralarında yaptıkları işbirliklerini, Ankara’da, Niğde’de yapılan pazarlıkları biliyorduk. Ancak son sözü sandıkta siz değerli üyelerimizin söyleyeceğini düşünerek arkamızdan yapılan ve oynanan oyunları ciddiye almadık. Bir lider olarak yaptığımız seçim gezilerinde bizlere destek olacaklarını belirten bize inanan ve güvenen camiamızın değerli üyelerine ihanet etmeyi kendimize zül kabul ettik. Her türlü riski alarak kararımızı verdik ve seçimlere girdik.

BİLGİMİZİ, BECERİMİZİ, SEVGİMİZİ, KEDERİMİZİ BİRLİKTE PAYLAŞMAYA ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLİ ÜYELER,

Yukarıda belirttiğim şartlar altında girdiğimiz seçimde siz değerli üyelerimizin takdirleri ile demokratik şekilde yeniden göreve seçildik. Seçim sonrası salonda yaptığımız konuşmada seçimin geride kaldığını samimi bir şekilde belirterek, seçim öncesi olduğu gibi seçim sonrasında da herkesi kucaklayacağımızı, Türkiye Dağcılık Federasyonunun yasalara ve mevzuatlara uyan herkesin federasyonu olduğunu üzerine basarak belirtik. Her demokratik toplumda olduğu gibi camiamızda da, seçim öncesi yapılan adaylık çalışmaları sona ermesi gerekirken, bazı kişiler bir süredir, elektronik ortamdaki çeşitli platformlarda asılsız ve mesnetsiz yazılar yazmakta, gerçek dışı iddialarla federasyonumuza zarar vermeye çalışmaktadırlar. Daha da ötesine giderek geçmişte kaza geçiren ve hastanede yatan, sağlık güvencesi olan oğluma yaptıkları katkıyı başkalarının aracılığı ile dillendirmeye başladılar. Yaşamım boyunca şahsımıza ve ailemize sağlanan bir katkı ve iyilik yapılmışsa bu insanı ilişkileri unutmadık. Maddi olmasa da manevi olarak karşılığını vermeye özen gösterdik.

DEĞERLİ ÜYELER,

Öncelikle ifade etmeliyiz ki, bunlara cevap vererek enerjimizi bu yönde tüketmek istemiyoruz. Geriye bakarak değil ileriye bakarak camiamıza ve sporumuza hizmet etmeye çalışıyoruz. 1989 yılından günümüze kadar dağcılık konusunda yaptığımız çalışmaların Devletimizin bilgisi dahilinde olduğunu, Devletimize karşı olan bağlılığımızın yetkililer tarafından çok iyi bilindiğini, hakkımızda yanlış bilgilendirilen yetkililerinde zamanla doğru bilgileri öğreneceklerini düşünerek, seçim döneminde seçimi kazanmak uğruna bazı kişilerin yetkililere taşıdığı asılsız bilgi ve iddiaların yanlış olduğunu kurum yetkililerine anlatarak, kurum ve kuruluşlarla bozulmuş olan ilişkilerimizi eski haline getirmeye çalışıyoruz.

SAYGI DEĞER ÜYELER,

Seçim döneminde yönetimime ve şahsıma karşı başlatılmış olan bu asılsız kampanyanın geçmişten gelen bir kini ve hırsı var. Bu insanlar beni 1973 yıllarında sevmezlerdi b